Szállitási információk

Szállitási információk

A webshop.okonet.hu webáruházban megrendelt összes termékre az alábbi szállítási információk vonatkoznak.
A megrendelések kiszállítását szerződött futárszolgálat végzi.

Logisztikai díjak
A rendelésekre vonatkozó csomagolási, szállítási és egyéb díjakat ide kattintva tekintheti meg

Szállítási cím
Egy adott országon belül a szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a megrendeléskor megadott átvevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani!

Szállító cég szolgáltatásai
SMS szolgáltatások
A szállító cég abban az esetben vállalja, hogy sms-ben értesíti a megrendelőt a szállítás időpontjáról, ha ezt a szolgáltatást, „előértesítést” igényelte a rendelés folyamán. Egyéb esetben a szállító cég nem vállalja, hogy telefonon értesíti Önt a szállítás pontos időpontjáról. Amennyiben nem rendelte meg az „előértesítés” szolgáltatást, javasoljuk, hogy olyan címet adjon meg, melyen, munkanapokon elérhető.

E-mail értesítés
A kézbesítést megelőző napon a szállító cég e-mail értesítést küld a csomag indulásáról, feltüntetve a csomagszámot és az utánvét értékét. Kizárólag Magyarország területén, ha bármilyen oknál fogva, a szállító nem találja Önt a megadott címen, írásos értesítőt hagy a helyszínen, és további egy alkalommal - Önnel egyeztetett időpontban - maximum az e-mail értesítést követő 2 munkanapon belül újra megkísérli a kézbesítést. Ez többletköltséget nem von maga után. A megadott határidőn belül át nem vett csomagokat a futárszolgálat visszáruként kezeli, ismételt kiszállítását többletköltség terheli, melyet a megrendelőre tovább terhelünk.


Szállítási mód - vállalt határidő
Interneten keresztül történő vásárlás, illetve utánvétes rendelés esetén a megrendelt termékeket 4-5 munkanapon belül kiszállítjuk a megadott szállítási címre. A vállalt szállítási határidő csak abban az esetben érvényes, ha a megrendelő a megjelölt szállítási napon elérhető az általa megadott szállítási címen.

Átvétel, meghatalmazás
A megrendelt terméket a regisztrált megrendelő vagy a meghatalmazottja veheti át. Fizetés
A megrendelt termékek kifizetése a szállítási cím függvényében utánvéttel, Bankkártyával és banki utalással lehetséges.

Áru fizetés
- Magyarországi szállítási cím esetén: utánvéttel - a megrendelt termékek árát a csomag kiszállításakor a futárnak kell fizetni forintban. Bankkártyával a megrendelt terméket a megrendeléskor a CIB bank biztonságos banki oldalán keresztül kifizeti ez esetben utánvét beszedés nem terheli a csomagot.

- Egyéb országok esetén: Bankkártyával – a megrendelt terméket a megrendeléskor a CIB bank biztonságos banki oldalán keresztül kifizeti. A csomagokat az összeg számlára érkezése után tudjuk feladni. Kb.:3-4 munkanap


Elállási jog/pénzvisszafizetés.
A vevő az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a  fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szerint.

A vevő terheli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült minden költség. A vevő elállása esetén az Ökonet-Európa Kft. az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríti.
Az Ökonet-Európa Kft. kizárólag sérülésmentes, bontatlan, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a  fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló  19/2014. (IV.29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.