GYIK

GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések)

 

Belépési probléma:

Amennyiben Ön nem tud belépni, akkor lehetősége van a rendszerben megadott e-mail címére új jelszót kérni a http://webshop.biocomag.ch/oldalon az elfelejtett jelszó lehetőségnél, vagy a következő linken keresztül: http://webshop.biocomag.ch/index.php?page=pass

A jelszó csak a rendszerben megadott címre megy ki, amennyiben hibaüzenetet kap vissza, akkor nem egyeznek az adatok. Ez esetben kérjen szponzori segítséget, mivel Ő látja az Ön rendszerben megadott e-mail címét.

Az e-mail automatikusan megy azonnal. Nézze meg a levélszemét és kuka mappákat is. A kiküldött e-mail tartalmazza a felhasználói nevét is. A megkapott adatokat célszerű másolni. (Ctrl+c, Ctrl+v)

Amennyiben megváltozott az e-mail címe, vagy nem elérhető már a fiók, akkor az admin@biocomag.chcímre írja meg problémáját a regisztrációs szám és a módosítandó e-mail cím megadásával. Itt a beazonosítás miatt adja meg a rendszerben megadott adatait is. Mivel ez programozói beavatkozást igényel, ennek 1-2 munkanap az átfutási ideje.

 

Adatmódosítás:

Az adatok kizárólag a http://webshop.biocomag.choldalon, belépés után, a „Saját adatok” menüben módosíthatók. Név, születési dátum, cégnév, adószám, valamint az ország adatmezők nem módosíthatók. Ezekkel kapcsolatos módosítást írásban az admin@biocomag.chcímre kell jelezni.

Minden egyéb adat szabadon módosítható. Az e-mail cím módosításnál értelemszerűen a következő belépéstől változik a belépéshez szükséges felhasználói név.

 

Megrendelés:

A megrendelés gombra kattintás után minden rendelésről e-mailt küldünk, az e-mail meg nem érkezése az adott e-mail címre nem jelenti automatikusan a rendelés sikertelenségét. Amennyiben ilyen problémába ütközik, a következő módon ellenőrizheti rendelése sikerességét. A rendelések ellenőrzése belépés után az „Előző megrendelések” menüpont alatt lehetséges. Amennyiben itt szerepel a rendelése, akkor azt minden bizonnyal a központ is látja és fel fogja dolgozni. Ez a státusz állapotán is nyomon követhető. A „Pontlekérdezés” menüben „A pontszámok, struktúra (xls formátum)” táblázatban szintén azonnal meg kell jelennie feldolgozatlan pontként a rendelés pontértékének.

Amennyiben Ön bankkártyás fizetést választott, a megrendelés gomb megnyomásával hozzánk beérkezik a megrendelése, függetlenül attól, hogy Ön ezt kifizeti a banki oldalon vagy sem. A sikertelen rendeléseket lezárjuk, ezeket újra meg kell rendelni. A felkerült helytelen pontértékek a rendelést követő második munkanap fognak helyreállni.

Figyelem! A sikertelen bankkártyás rendelések pontértéke is azonnal felkerül a struktúra listába. Ez hónap végén lehet nagyon fontos Önnek és az Ön felett lévő hálózatvezetőnek. Ha ilyen rendelést ad le, és ez a hónap végén történik, akkor lehetőség szerint erről tájékoztassa a felső vonalát, a későbbi kellemetlenségek elkerülése érdekében.

 

Megrendelések módosítása törlése:

A leadott rendeléseken a beépített automata funkciók miatt semmilyen módosítást nem tudunk végrehajtani. Tehát sem beletenni, sem kivenni, sem pedig csomagokat összevonni nem tudunk.

Egyetlen lehetőségünk van: a csomag törlése. Ilyen irányú kérelmét a csomag leadását követő munkanap reggel 8 óráig van lehetősége problémamentesen jelezni. Ez idő után nem tudjuk garantálni a csomag időbeni törlését. Ennek főként a http://webshop.biocomag.choldalon leadott rendeléseknél van jelentősége, mivel itt vámkezelés és az EU területére történő beléptetés követi a leadott megrendelést, mely a jogszabályok szerint egyedi megrendelésnek minősül, amire nem vonatkozik az EU-ban megszokott 14 napos elállási jog. Tehát a rendelt csomagot át kell venni.

Az esetleges törlési kérelmeket és mindennemű módosítási kérelmet (elírt szállítási, számlázási cím, névelírás stb…) a rendelés visszaigazolásra válaszban, vagy a csomagszám megjelölésével a következők szerint küldje el, hogy az illetékes kollégák mielőbb megkapják:

http://webshop.biocomag.ch          order@biocomag.ch

http://webshop.okonet.hu              megrendeles@okonet.hu

http://www.biocom-international.eu  biocom.slovakia@eniel.eu

http://www.biocom.network/webshopinfo@biocomnetwork.uk

 

Megértését és együttműködését megköszönjük, amennyiben ezek az információk hasznosak az Ön számára, kérjük, ossza meg minél több munkatársával.