Vásárlási segédlet

Vásárlási segédlet.

A vásárláshoz szükséges egy érvényes BIOCOM tagság. Lásd: Vásárlási feltételek.

A belépés után válassza ki melyik terméket szeretné és tegye a termékeket a kosárba. Itt lehetősége van termékkategóriák szerint kiválasztani a kívánt terméket vagy rendezheti „Összes termék” szerint ahol egyszerre lát lista alapján minden terméket, amennyiben nem találja a keresett terméket válassza a termékkeresőt.

A vásárlás befejeztével, kattintson a KOSÁR gombra.

Itt még egyszer ellenőrizheti összesítve az Ön által vásárol termékeket, amennyiben eltérést talál, lehetősége van a darabszám átírása után a módosításra kattintva módosítania a darabszámot, vagy a törlés gombra kattintva törölni a nem kívánt terméket.

A tovább gombra kattintva eljut a szállítási információkhoz.

Csomagpontra történő szállítás a termékek tárolása és a minőség érzékenysége miatt nem lehetséges. Amennyiben Ön mégis csomagpont címet ad meg szállításnál, úgy a termékeért semmilyen felelősséget nem vállalunk. Minden felelősség a megrendelőt terheli. Ebben az esetben az elállási jog, mivel ez a szerződés megszegésének minősíthető, nem illeti meg a megrendelőt.

Amennyiben a rendszerben megadott címére kéri, válassza a „Saját szállítási címem” lehetőséget. Egy másik a rendszerben szereplő munkatársa nevére küldi a csomagot válassza a „Munkatársi lista, regisztrált tagok” lehetőséget, vagy válassza a harmadik lehetőséget ahol teljesen egyedi szállítási címet adhat meg.
A kontakt információknál töltse ki az adatait. Válassza ki a kívánt szolgáltatást és az Önnek megfelelő fizetési módot majd kattintson a tovább gombra. SMS szolgáltatások választása esetén a rendszer csa a következő formátumban megadott szánra küld SMS-t, pl.:36201234567

Itt egy összesítő oldalon még egyszer lehetősége van a teljes rendelését és annak adatait újra ellenőrizni. Kérjük, hogy ezt minden esetben tegye meg, az utólagos reklamációk elkerülése érdekében. Fogadja el a szállítási információkat majd kattintson a megrendelés gombra.

Utánvétes fizetés esetén pár másodperc után kap egy üzenetet a rendelés sikerességéről.
Bankkártyás fizetés esetén átirányítjuk a CIB bank biztonságos fizetési felületére, amennyiben a fizetés sikertelen - úgy a leadott rendelést semmisnek tekintjük.
Sikertelen bankkártyás fizetés esetén a pontok felkerülnek a weboldalra. Ez jelentősen befolyásolhatja a hónap végén történő kvalifikációkat az Ön és szponzori vonala számára. Kérjük amennyiben ez bekövetkezik értesítse felső vonalát a történtekről.

Átutalással történő fizetés esetén a szükséges adatok:
Ez a fizetési mód alap funkcióként nem elérhető, használatához előzetes elbírálás szükséges.
Az átutalásos fizetés esetén rendelését akkor tudjuk teljesíteni, amikor az összeg számlánkra beérkezik. Ez jelentősen befolyásolhatja a hónap végén történő kvalifikációkat az Ön és szponzori vonala számára. Kérjük amennyiben ez a lehetőség elérhető, a bonyodalmak elkerülése érdekében időben fizesse ki rendelését.
Kérjük minden alkalommal írja be közleményhez a megrendelés számát!
 
Utalás Magyar Forinttal:

Swift számlaszám: HU28 1070 0103 0236 2704 5110 0005

Giro számlaszám: 10700103-02362704-51100005