Szállitási információk
A webshop.okonet.hu webáruházban megrendelt összes termékre az alábbi szállítási információk vonatkoznak.
A megrendelések kiszállítását szerződött futárszolgálat végzi. (GLS, PDS, MPL)
Logisztikai díjak
A rendelésekre vonatkozó csomagolási, szállítási és egyéb díjakat ide kattintva tekintheti meg
Szállítási cím
Egy adott országon belül a szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a megrendeléskor megadott átvevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet utólag nem lehet módosítani!
Csomagpontra történő szállítás a termékek tárolása és a minőség érzékenysége miatt nem lehetséges. Amennyiben Ön mégis csomagpont címet ad meg szállításnál, úgy a termékeért semmilyen felelősséget nem vállalunk. Minden felelősség a megrendelőt terheli. Ebben az esetben az elállási jog, mivel ez a szerződés megszegésének minősíthető, nem illeti meg a megrendelőt.
Szállító cég szolgáltatásai
SMS szolgáltatások
A szállító cég abban az esetben vállalja, hogy sms-ben értesíti a megrendelőt a szállítás időpontjáról, ha ezt a szolgáltatást, „előértesítést” igényelte a rendelés folyamán. Egyéb esetben a szállító cég nem vállalja, hogy telefonon értesíti Önt a szállítás pontos időpontjáról. Amennyiben nem rendelte meg az „előértesítés” szolgáltatást, javasoljuk, hogy olyan címet adjon meg, melyen, munkanapokon elérhető.
E-mail értesítés
A kézbesítést megelőző napon a szállító cég e-mail értesítést küld a csomag indulásáról, feltüntetve a csomagszámot és az utánvét értékét. Kizárólag Magyarország területén, ha bármilyen oknál fogva, a szállító nem találja Önt a megadott címen, írásos értesítőt hagy a helyszínen, és további egy alkalommal - Önnel egyeztetett időpontban - maximum az e-mail értesítést követő 2 munkanapon belül újra megkísérli a kézbesítést. Ez többletköltséget nem von maga után. A megadott határidőn belül át nem vett csomagokat a futárszolgálat visszáruként kezeli, ismételt kiszállítását többletköltség terheli, melyet a megrendelőre tovább terhelünk.
Szállítási mód - vállalt határidő
Interneten keresztül történő vásárlás, illetve utánvétes rendelés esetén a megrendelt termékeket a számlázás napját követő (amint a rendelés státusza "Feldolgozott" lesz) 4-6 munkanapon belül kiszállítjuk a megadott szállítási címre. A vállalt szállítási határidő csak abban az esetben érvényes, ha a megrendelő a megjelölt szállítási napon elérhető az általa megadott szállítási címen.
Átvétel, meghatalmazás
A megrendelt terméket a regisztrált megrendelő vagy a meghatalmazottja veheti át. Fizetés
A megrendelt termékek kifizetése a szállítási cím függvényében utánvéttel, Bankkártyával és banki utalással lehetséges.
Áru fizetés
- Magyarországi szállítási cím esetén: utánvéttel - a megrendelt termékek árát a csomag kiszállításakor a futárnak kell fizetni forintban. Bankkártyával a megrendelt terméket a megrendeléskor a CIB bank biztonságos banki oldalán keresztül kifizeti ez esetben utánvét beszedés nem terheli a csomagot.
- Egyéb országok esetén: Bankkártyával – a megrendelt terméket a megrendeléskor a CIB bank biztonságos banki oldalán keresztül kifizeti. A csomagokat az összeg számlára érkezése után tudjuk feladni. Kb.:3-4 munkanap
Elállási jog/pénzvisszafizetés.
A vevő az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szerint.
A vevőt terheli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült minden költség. A vevő elállása esetén az Ökonet-Európa Kft. az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy naptári napon belül kell visszatérítenie a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (például postaköltség). Az eladó mindaddig visszatarthatja az áru ellenértékét, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a vállalkozást a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.
Fontos információ: Az utánvéttel visszaküldött termékeket nem áll módunkban átvenni.